Eventoversigt

Elevstævne

Antal tilmeldte: 12 Pris: 0,- Lokation:
Kragevej 15
9270 Klarup
Dato:
23-05-2021 09:00 - 14:00
Sidste frist for tilmelding:
16-05-2021
Beskrivelse

Elevstævne søndag 23. maj

Tilmeldning til elevstævne for elevskolens ryttere.

Tilmeldingsfrist fredag d. 14. maj kl. 23:59. Tilmelding efter fristen modtages kun, hvis tidplanen tillader det og til dobbel pris. Tilmelding og betaling sker over s-k-o.dk på eventet som kan findes her.

Prisen for at starte er 75,- (50,- pr. klasse + 25,- for lån af elevhest), dette gælder også passere der rider elevhest. For de ryttere der medbringer egen hest/pony er prisen derfor 50,-.

COVID-19 restriktioner:

  • Alle over 12 år skal bære mundbind indendørs. Gælder ikke for ryttere under ridning.
  • Alle deltagere og ledsagere skal overholde gældende regler omkring hygiejne. Host i ærmet, sprit af, hold afstand og bliv hjemme ved det mindste tegn til sygdom. Der er opstillet sprit i hallen.
  • Vi opfordrer alle til at være testet for COVID-19 op mod stævnet.
  • Alle deltagere må max. medbringe 1 ledsager/tilskuer. Dvs ingen bedsteforældre, søskende etc..
  • Tilskuere skal benytte de opstillede stole og kryds.
  • Cafeteriaet holder åbent. Betaling med mobilepay.
  • Stalden og opsadlingsområde er lukket. Passerne sørger for at elevhestene er striglet og opsadlet, og er klare i den lille hal.
  • Når klassen man har deltaget i, er afsluttet, så tager man hjem. Så undgår vi at for mange mennesker samles.

Ved tilmelding:

  • Ved tilmelding skal der oplyses hvilken elevhest man ønsker at ride på. Alle skal skrive tre elevheste på, listet i 1., 2. og 3. prioritet.
    • Første prioritet angives ved valg af klasse OG en gang mere ved under "ekstra information", hvor 2. og 3. prioritet også vælges.
  • For elever der rider egen hest/pony, ses der bort fra valg af elevhest.
  • Man må kun starte èn klasse.
  • I LC%- klassen vælges der i samråd med ens underviser om man rider LC:1, LC:2 eller LC:3.
    • Angiv program ved tilmelding.
  • I LD1 og LC1 er opråber tilladt.
    • Hvis det ønskes, skal det krydses af på tilmeldingen.
  • Hjælpepost. Ved tilmelding skal man melde sig til til en hjælpepost, det kan fx være at samle lort, åbne port, bage kage/pølsehorn. 

Generel info:

  • Holdridning: foregår i hold af max 4 ryttere, hvor en opråber fortæller, hvad rytterne skal lave.
  • Der rides på 20 x 40 m bane. Konkurrencen foregår i den store hal og opvarmning i den lille hal.
  • I holdridningsklasserne, klasse 1 og 2 modtager alle deltagere rosetter. I klasse 3 og 4 uddeles der rosetter til de placerede.
  • Med hensyn til påklædning ser vi gerne lyse ridebukser og en ensfarvet mørk trøje. Husk handsker!
  • Starttider og hjælperliste kommer efter tilmeldingfristen.

Foreløbig program:

Stævnestart kl.09:00
 

Stævnet afholdes med forbehold om eventuelle nye restriktioner.