Om klubben

Sportsrideklubben for Klarup og Omegn (S.K.O) er en rideklub under Dansk Ride Forbund med ca. 200 medlemmer.

Klubben har til huse på Klarup Ridecenter, sydøst for Aalborg. Ridecenteret er moderne med alle de faciliteter man kan ønske sig, deriblandt to ridehaller med fiberbund og vandingsanlæg, to udendørsbaner, cafeteria og varmestue.

Klubben råder over ca. 38 bokse til opstalding, samt 9 bokse til vores elevheste. Hestene opstaldes i tre staldafsnit, med dejlige, store bokse. Derudover er der gode foldmuligheder for alle heste, enten på enefold eller delefold.

Rideklubben tilbyder elevskoleundervisning fire dage om ugen. Holdundervisningen i elevskolen er for børn fra 5 år og op, for mere øvede børn og unge samt voksne. Her kan ryttere der ikke selv har hest, låne vores elevheste. Du kan læse mere om vores elevskole her.

For opstaldere tilbydes der undervisning af  berider Søren Wind (dressur) og Christian Tang (spring og dressur). Du kan læse mere undervisning her.

Klubben afholder D- og C-stævner, samt elevstævner for vores elevryttere.

Klubbens vedtægter